Ich muss ein Englischen Text über mich schreiben,brauche bitte Hilfe?

1 Antwort

So ich hab ein paar Änderungen vorgenommen und mehr Wörter verwendet die professioneller klingen und eher so wirken als wären sie von einem Muttersprachler.

My name is Caro, I am 20 years old and I currently reside in Neustadt with my boyfriend. Earlier this year I successfully completed my first apprenticeship and now I am in my second apprenticeship at Rewe. For the coming years I plan to finish my apprenticeship, pass my masters examination and later on have two children and a wonderful husband while enjoying a beautiful life.

Meine Version ist auch sicher nicht perfekt aber ich hoffe das du etwas damit anfangen kannst.

Woher ich das weiß:eigene Erfahrung