Schöne Musik? Balladen, Pop ( langsam) oder auch Kuschelrock!

6 Antworten

Simple Plan - when im Gone Simple Plan - Perfect Simple Plan - Jet Lag Simple Plan - What if Simple Plan - Save You Simple Plan - Welcome to my Life Simple Plan - Astronaut Simple Plan - This Song saved my Life Simple Plan - Grow up Simple Plan - Summer paradise Simple Plan - Jump! Linkin Park - in The End

Rosenstolz - "Liebe ist alles", Meat Love - "I would do anything for love"

Lana del Ray - Summernight sadness

Gib mal bei Youtube Hansi Hinterseher ein. Dann hast du Kuschelrock